Tevredenheidsmeting

Het doel van voorliggend klanttevredenheidsmeting is om de kwaliteit van onze dienstverlening te meten en waar nodig te verbeteren. Kwaliteit staat bij LSNed hoog aangeschreven en wij zijn dan ook continue bezig om verbeteringen door te voeren. U kunt ervoor kiezen deze meting anoniem in te vullen of met uw gegevens. Wanneer u uw gegevens invult kunnen wij u terugkoppeling geven. Uiteraard zullen wij vertrouwelijk met uw gegevens omgaan.

Stap 1 van 6

Tevredenheid met betrekking tot LSNed als organisatie

πŸ˜€
10-9
πŸ™‚
8-7
😐
6-5
πŸ™
4-3
😑
2-1
N.v.t.
πŸ˜€
10-9
πŸ™‚
8-7
😐
6-5
πŸ™
4-3
😑
2-1
N.v.t.
πŸ˜€
10-9
πŸ™‚
8-7
😐
6-5
πŸ™
4-3
😑
2-1
N.v.t.
πŸ˜€
10-9
πŸ™‚
8-7
😐
6-5
πŸ™
4-3
😑
2-1
N.v.t.